Herlezen van boeken

Ik vind het heerlijk: boeken herlezen. Tegenwoordig kom ik er eigenlijk niet veel aan toe. Er zijn te veel nieuwe boeken die nog op mijn TBR staan. Er zijn te veel leuke boeken die ik via Netgalley kan lezen, en die ik binnen een beperkte termijn gelezen moet hebben. Ondanks dat ik het momenteel zelf dus niet veel doe, wil ik wel wat schrijven over waarom het tof is om boeken te herlezen.


  • Je ontdekt nieuwe dingen in het verhaal die je eerder nog niet waren opgevallen;
  • het is soms heerlijk om terug te keren naar een vertrouwde wereld met vertrouwde personages;
  • het kan helpen om uit een leesdip te komen;
  • de deur naar je favoriete verhaal staat altijd op een kiertje, het is niet per sé afgelopen.
Heb jij nog meer redenen waarom je graag herleest? Ik hoor het graag.

Reacties

Een reactie posten